Az Árulás - a végzet játéka

Ki, vagyis inkább kik a gyilkosok?!

Egy izgalmas, szerepjátékos csapatépítő, ahol minden beszélgetés mögött rejtett célok és titkok húzódnak meg.
 

Max létszám: Korlátlan

A programon egyszerre, egyidőben korlátlan fő tud részt venni, kisebb csoportokra osztva.

Időtartam: 2 óra

A program 2 óra időtartamot vesz igénybe.

Helyszín: Rugalmas, országos

A program offline, rugalmas helyszíneken országosan elérhető.

„Az árulót mindig a barátaid* között keresd.”

*vagyis ebben az esetben inkább a kollégáid között!

Ebben a szuperizgalmas játékban a résztvevők apró jelekből próbálják kideríteni, kik az árulók (gyilkosok), miközben saját ártatlanságukat próbálják bizonyítani. A játékot egy tapasztalt Játékmester irányítja, aki a rejtélyek szövevényében vezeti a résztvevőket. Vajon ki áll a többiek mögött, és kik azok, akik tényleg csak felfedezők?

A játék alapja: egy titkos társaságban játszódó krimi
  • Ártatlanok és árulók küzdelme: Az ártatlanok célja felfedni az árulókat, míg az árulók próbálják elkerülni a lebukást, és mindenkit „eltakarítani” az útból.
  • Több körös stratégia és fordulat: Beszélgetések, nyomozások, és kiszavazások sora dönt a játék kimeneteléről.
  • Extra csavarok és játékok: A csapatnak különféle kihívásokat kell megoldania, amelyek befolyásolják az eseményeket, és akár előnyöket szerezhetnek velük.

Hogyan zajlik a játék?

Kezdet
  • A játékosok véletlenszerűen kapják meg titkos karaktereiket.
  • Az ártatlanok és árulók szerepei szigorúan titkosak.
Körök
  • Minden kör elején fény derül arra, hogy az Árulók az éj leple alatt kit öltek meg.
  • A négy kör alatt játékosok különféle kihívásokban vesznek részt, ahol pajzsokat (védelmet) és nyomokat (clue-kat) szerezhetnek.
  • Minden kör kerekasztal beszélgetéssel zárul, melynek a végén szavazással döntenek arról a játékosok, hogy kit gyanúsítanak. 
Végjáték
  • A negyedik kerekasztal beszélgetésnél fény derül az összes fellelt nyomra, és a játékosoknak esélyük nyílik leleplezni az összes Árulót.
  • Ezután a szavazásnál a játékosok eldönthetik, hogy hányszor szeretnének kiszavazást tartani annak érdekében, hogy elkapják az összes Árulót.
  • Az Ártatlanoknak a győzelemhez minden Árulót le kell leplezniük, hiszen ha egy Áruló bent marad, akkor az Árulók nyerik a küzdelmet.

Különleges szerepek és mechanikák

Karakterek:
  • Minden játékos egyedi karaktert kap.
  • A karakterek halála után a játékosok szellemként segíthetnek a nyomozásban.
Szellemek:
  • A halott játékosok limitált képességekkel, külön feladatokkal segítik az ártatlanokat.
Interaktív játékok
  • A játék során a csapatok kreatív és logikai kihívásokkal találkoznak, amelyek tovább fokozzák a játék izgalmait
 

Kinek miért fog tetszeni?

A csapatnak

Izgalmas és rejtélyes csapatépítő program, ahol a közös nyomozás és stratégiai gondolkodás erősíti az együttműködést.


A menedzsmentnek

Ez a program játékosan fejleszti a munkatársak közötti kommunikációt, problémamegoldást és bizalomépítést.


Neked

Egyszerűen megszervezhető és egy szórakoztató program izgalmait hozza el csapatodnak.


Miért ajánljuk?

  • Izgalom és stratégia: Minden játékos aktívan részt vesz a történetben.
  • Csapatmunka és verseny: Az együttműködés elengedhetetlen a sikerhez.
  • Rugalmas helyszín: Bármilyen beltéri vagy kültéri helyszínen megvalósítható.

Emeljétek új szintre a munkatársak közötti bizalmat és erősítsétek meg a kohéziót élményalapú csapatépítő által

Scroll to Top